Przedłużona gwarancja Easyprotect
Oferujemy przedłużoną gwarancję dla Twojego spokoju i pewności.
OCHRONA
EasyProtect® to nie ubezpieczenie, a ochrona serwisowa sprzętu na wypadek jego awarii.
DO 90 DNI
Możliwość nabycia EasyProtect® nawet do 90 dni od daty zakupu sprzętu.
DOOR TO DOOR
Realizacja napraw w trybie door to door, bezpłatna wysyłka kurierem lub naprawa u klienta.
BEZ KOSZTÓW
Brak udziału własnego w kosztach napraw.
BEZPŁATNA NAPRAWA
Bezpłatne naprawy realizowane do kwoty wartości sprzętu, lub wymiana urządzenia na nowe
SZYBKA REAKCJA
Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu do 24 godzin** **dotyczy dni pracujących.
EasyProtect® to NIE polisa ubezpieczeniowa, a kontynuacja i zachowanie ciągłości po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
Czym jest EasyProtect:
- to przedłużona ochrona serwisowa dedykowana dla sprzętu elektronicznego
- to nic innego jak przedłużona gwarancja udzielana i realizowana w zakresie tożsamym z gwarancją jakości producenta sprzętu
- jest absolutnie nowoczesnym i uniwersalnym rozwiązaniem, stanowiącym doskonałą odpowiedź na zapotrzebowanie branży sprzętu Electro w zakresie opieki serwisowej i dodatkowej ochrony sprzętu
Przedłużenie gwarancji ma charakter asekuracji sprzętu na wypadek jego awarii w okresie objętym dodatkową ochroną gwarancyjną, czyli po ustaniu gwarancji producenta Twojego sprzętu.
EasyProtect® Przedłużona Gwarancja to również idealne rozwiązanie dla podmiotów realizujących dostawę sprzętu elektronicznego w ramach przetargów i zamówień publicznych, gdzie jednym z istotniejszych kryteriów stanowi okres gwarancji.
Sprawdź co zyskujesz
- przedłuż ochronę serwisową nawet o kolejne 36 miesięcy
- realizacja napraw do kwoty wartości sprzętu, a w przypadku nieopłacalności - wymiana urządzenia
- zdecydowanie niższe koszty w stosunku do samodzielnej naprawy sprzętu
- przedłużona ochrona już od 49 zł
- możliwość nabycia ochrony przez osoby prywatne, firmy, jak i instytucje – 23% podatek VAT
- pełna ochrona sprzętu na kolejne lata użytkowania
Przedłużona ochrona serwisowa dotyczy sprzętu który posiada nie mniej niż 12 i nie więcej niż 60 miesięcy gwarancji producenta, importera lub sprzedającego
Naprawy realizowane są w serwisach autoryzowanych do sumy gwarancyjnej lub następuje wymiana sprzętu za pośrednictwem wskazanego przez Gwaranta sklepu Partnera
Przedłużona ochrona serwisowa jest na stałe przypisana do sprzętu, co podnosi jego wartość przy ewentualnej odsprzedaży
Realizacja napraw w trybie door to door – wysyłka kurierem lub onsite u Klienta
Brak udziału własnego ze strony Klienta w kosztach napraw